روز عشقی(94/10/19.21.30)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 673
بازدید کل : 283102
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
دو شنبه 12 بهمن 1394برچسب:, :: 20:21 :: نويسنده : فافا

و این شما و این هم انگشتر نشون فافا جیجی جیجینگدعا کنید خدا کمکون کنه تو مسیر به سلامتی بدون حرف پیش پس بهم برسیم

این هم تو دستم یه جوری کنترلش کردم معلوم نشه بزرگ به دستم

کباب مذکور

تولد خواهر نفسی چهارده دی بود منم رفتم اینو خریدم عجله ایی شد تو امتحانا اما خیلی پسندیدن کلی تشکر کردن

اینم خوراکی همسری که اومد کادو ببره دادم تو راه بخوره خدا شانس بده بعضیا چه خانومی دارن

لواشکی که دیگه اینسری من برای همسری بردم روز عشقیش یادم نمیاد قاطی کردم با بقیه قرارها یاری نمیده تعریف کنم


نظرات شما عزیزان:

دریا
ساعت17:28---8 اسفند 1394
من ولنتاین رو مخم بود ببین توروخدا سال اول ولنتاین اول دویتام کیک پختن ژله دیر فلان من هم واسه فرداش ارائه سمینار داشتم درس میخوندم اما اقایی برام خرس خریده بودخخخخخخ
واقعا غافل گیر شدم اخه گفته بود ولنتاین برای قبل ازدواج نه الان....بعدا فهمیدم چون درس داشتم نمیخواسته خودمو درگیر کار دیگه بکنم فداش بشم.....زد حالش اینجا بود استادم فرداش زنگ زد گفت ارائه موند برای بعد نیا
دوست خوبم:ای بابا چقدر لجت گذفته بود اون لحظه از دست استادت:))بابا وبلاگ بزن دیگه چیه اینجوری نیستی اه دلمون تنگ میشه خوب


من
ساعت5:42---19 بهمن 1394
اره خودمم عزیزم،پرشین قاطی داره کوچ کردم بلاگ اسکای
دوست خوبم:خوب زودتر بگو دیگه بابا ما رو یکسال کاشتی اونور ادرسم نمیدی عزیزم


من
ساعت2:28---17 بهمن 1394
سلاام
نمیتونم نظرم میرسه یا نههه

مبارکه انگشترت عزیزم خیلی خوشگلههه خوشبخت بشین الهیییی

تا میتونی از غذاهای همسری بخور بعدا اون میخوره سهم تو رو،از الان به فکر جبران باش
دوست خوبم:میرسد میرسد قربونت دوستم


من
ساعت2:24---17 بهمن 1394
سلام عزیزم مبااارک باشه خیلی نازه انگشترت

تا میتونی غذاهای همسری رو بخور بعدا اون غذای تو رو میخوره الان بخور جبران بشه
دوست خوبم:یک وال_یی هستی دیگه؟ الانم سهم من میخوره تند میخوره بعد با لبخند ملیح من نگاه میکنه که یعنی خوبی غذات خوبه:)


لیزاموری
ساعت12:05---16 بهمن 1394
فافا ی بررسی کن کامنتم برات اومد؟
من نمیدونم چرا همیشه تو کامنت گذاشتن برات به مشکل برمیخورم
اخر چراااااااااا؟!!!!!!!!
دوست خوبم:نه عزیزم چیزی نیومده دیوونه میشه بعضی وقتا لوکس بلاگ


تمنا
ساعت0:38---14 بهمن 1394
عاقا این چه وضیه من هرچی میخوندم تکراری بود اخه خبرارو تواینستا داشتم خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ولی وجدانی اینا دیگه کامل تره خو....
عزیزم همیشه به خوشی....زیارتتم قبول التماس دعا..حسابی خوش بگذرون که دیگه از درس و مشقم خلاص شدی دیگه وقته بچه داریه
دوست خوبم:واقعا مسئولین چرا رسیدگی نمیکنن:)جزو اولین نفرا بودی که برات دعا کردم اره دیگه خواهر وقت وقت شوهرداریه:))مثل قدیم که مهر مدرک دیپلم خشک نشده شوهر میکردن الان مهر لیسانس خشک نشده همه میرن:)


آقایی و خانومی سفید پوش
ساعت13:19---13 بهمن 1394
سلام عزیزدلممبارکت باشه انگشترت خیلی قشنگهخوشبحالتون که راحت آقاییتو می بینیآقایی من پرستاره اونم تو آی سی یو اصلا زیاد نه همو می بینیم نه زیاد می تونیم حرف بزنیمدیگه انگیزمو از دست دادم و دارم بی خیال همه چی میشم با وجود اینکه دوسش دارم
دوست خوبم:سلام خانوم پرستار مرسی نه بابا چه راحتی الان دوهفته بیشتر همو ندیدیم ای بابا سر اینکه نمیتونی ببینیش بی خیال میشی مهم دل که باید باهم باشه محکم باش دخمل دوستش داری پاش وایسا این روزهام میگذره


همسري
ساعت21:41---12 بهمن 1394

سلام عليكم
آقااااا تو يكم از دوغ منو خوردي ?? يه دو سه تا قطره تهش مونده بود بعلهههه
ولي خدايي كباب و اين جيزا خيلي بهتر تا كافي شاب
خواهش ميكنم عزيزم هر كاري كردم وظيفم بوده
خيلي خيلي خيلي دوست دارم عزيزم

نفسیم:سلام عشقم هرچی که خوردم نوش جونم مشکلیه اقای افشین.ح از تهرانزبان درازی

بعله شما درکل سنتی کاری عزیزم

لطف شما بوده بازم ممنونمبوسهبوسهبوسه

من بیشتر بوووووووووووووووووووووس

خدای جذابیت نظرتو تایید کرد:))



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: